tisdag 20 april 2010

Ride my wild heart

Nu har det varit grym stiltje här på bloggen. Man kan nästan tro att jag gått i ide. Men icke! Senaste månaden har varit minst sagt händelserik och därför har bloggen fått vila. Eller om sanningen ska fram så har skrivlustan legat på is, för vill jag skriva så tar jag mig den tiden. Så, då var det klargjort. Svamel....

Jag ska nu göra en plus och en minuslista på senaste veckorna. För jag orkar banne mig inte ta allt i löpande text. Vi sparar det bästa till sist.

-
Stulen plånbok
Tandoperation med hemska komplikationer -> Ont!
Rullgrus -> 8 timmar på akuten -> Sprucken armbåge -> ONT!!
Tårar
Trasig mobil

+
Tillbakalämnad plånbok
Citodon
JOBB!!!!!!!!!!!
25årsfirande
Födelsedagskram av Moto Boy
Vår
Skratt, värme, fjärilar och en aldrig så starkt brinnande reslust

Till Sofie - Tack underbara för all hjälp och stöd
Till Mam & Pap - Förlåt för att min frustration gick ut över er. Ni är bäst. Alltid.
Till G - Tack för att du finns



En ständigt återkommande gäst i min blogg. Blädra bland de äldre inläggen så finns han på ett par ställen till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar